wtorek, 12 kwietnia 2011

Razowy chlebek bananowy

Jak wiadomo, w internecie jest WSZYSTKO. Mój znajomy ma taką teorię, że jeśli interesuje cię szczególny gatunek afrykańskich wszy i jesteś pewien, że nikt na świecie tego zainteresowania nie podziela, wystarczy google, by dowiedzieć się, że istnieje już społeczność wszomaniaków, którzy hodują je, nadają imiona i wrzucają zdjęcia na facebooka. Internet zdecydowanie leczy z poczucia oryginalności;)
Nic w tym zatem dziwnego, że istnieje cała strona poświęcona wyłącznie bananowym chlebkom: http://www.banana-bread.biz/ Przepis na ten, który upiekłam pochodzi natomiast z niezawodnej Kwestii Smaku: http://www.kwestiasmaku.com/blog/files/444ec4d1a39538bc994c4ebde806d014-827.php
Ciasto jest naprawdę obłędnie pyszne, bardzo proste i faktycznie (jak na ciasto) niezbyt grzeszne: mąka razowa, oliwa zamiast masła, banany, orzechy, figi... no samo zdrowie;)

3 komentarze:

  1. ładniejszy był przed przekrojeniem / rozwaleniem, ale mam chłopaka w domu i nie zdążyłam zrobić zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia są jednak rzeczy któe w internecie nie istnieją - odkryłam to zaledwie kilka dni temu i jestem wstrząśnięta - ale nie dotyczyło to banana breadów ;) chlebek w pytkę!

    OdpowiedzUsuń