piątek, 20 maja 2011

Szparagowe tagliatelle

Tym razem danie bardzo ładne i wiosenne, które mnie jednak nie powaliło na kolana - nie wiem, czy coś zrobiłam źle, czy może po prostu sos w stylu carbonary nie jest moim ulubionym... W każdym razie mój chłopak się zajadał, a ja chętnie dodałabym do tego jakiegoś czosnku albo papryczki. No nic, chyba lubię ostrzejsze klimaty.

Tagliatelle ugotowałam al dente. Pod koniec gotowania dodałam główki szparagów i pocięte obieraczką "wstążki" z ich nóżek. Odcedziłam. Wrzuciłam z powrotem do garnka, dodałam żółtko i śmietankę kremówkę, wymieszałam, przyprawiłam solą, pieprzem i tymiankiem.
Przepis inspirowany "carbonarą szparagową" z Kwestii Smaku: http://www.kwestiasmaku.com/pasta/makaron_ze_szparagami/carbonara_szparagowa_z_boczkiem/przepis.html
Dołączam do dwóch akcji: szparagowej i makaronowej.

1 komentarz:

  1. Lubię carbonarę, więc pewnie też bym się zajadała takim pysznym makaronem :)

    OdpowiedzUsuń